mandag 28. mars 2011

ukens restyle – spesial

det er ikke vanskelig å finne ut hvor jeg har interessen for gjenbruk fra. det ligger i blodet. jeg har det fra familien på begge sider – besteforeldre og foreldre. bestemor, min mors mamma, er “ram på” å bruke gamle bokser, duppedingser og finurligheter, litt maling, sandpapir og pynt for så å ende opp med nye fabelaktige ting. jeg er kanskje ikke helt objektiv, men hun er fantastisk flink. en annen som har blitt bitt av gjenbruksbasillen er min søster. denne uken er dedikert til å vise frem gammelt og nytt i det koselige huset i surnadal - tatt i bruk på en ny måte, redesignet, malt, pusset og sydd om. hjemme hos henne og familien får det nytt liv etter å ha vært en runde innom vaskemaskina og symaskina, eller å ha blitt pusset opp. med en mann som er snekker, en ikke så rent lite kreativ kone og et koselig hus er det nødt til å bli bra.

Januar 201113

gamle gardiner – tatt i bruk på nytt. utrolig kult!

Ingen kommentarer: