torsdag 24. februar 2011

Hus og Interiør2Hus og Interiør3

Hus og Interiør4

jeg kan ikke fordra å ikke vite hvor jeg har bildene fra, men jeg har ikke hatt for vane å legge til noe informasjon når jeg har lagt bildene i inspirasjonsmappen på dataen min. skjerpings. her er likevel et fargerikt utvalg av interiør fra rundt om kring i verden. krydder-/kakepynthylle er det underbara clara som står bak, trekassen med puter står hjemme hos den gode feen, kransen med sommerfugler har elsie laget. hvis jeg ikke har noe å finne på, eller hvis jeg skal kose meg i sofakroken sitter jeg ofte på nett og kikker på blogger. på nettet kan jeg drømme meg bort og ha så mye penger jeg bare vil. best av alt er det å tilpasse ting jeg finner til min egen lommebok. det er utrolig hva man kan få til med litt kreativitet, superlim, et stykke tapet og sølvteip.

Ingen kommentarer: