torsdag 6. oktober 2011

på tapeten i dag…

…er tapet. NIB har en tapetutfordring, og jeg vil så gjerne vise frem vår RETRO tapet. jeg har vist den fram før, men den er jo så sprudlende at jeg like godt viser den fram enda en gang. med en slik tapet, måtte jeg simpelthen kjøre en action i photoshop som heter nettopp seventies for å få skikkelig retrofølelse.

tapet2tapettapet3

med skruehull og det hele, viser jeg frem mitt herlige, lille kjøkken. vi leier en leilighet, og kan liksom ikke begynne å fikse på alt. noe jeg er glad for. nå som jeg har lært meg å like kjøkkentapetet vårt, ville jeg ikke kvittet meg med det. den røde linoleumen, derimot – er jeg ikke like sikker på. *le*

1 kommentar:

Sukkertøy for øyet sa...

ELSKER tapeten!!
Fy så TØFF den er!!!

Fin dag til deg og lykke til i utfordringen :)

-Ida Susanne