lørdag 27. februar 2010

min nye dille.

jeg er fortsatt student – så budsjettet er mildt sagt beskjedent. men, man kan få til ganske så mye likevel. nå er det helst plassen det skotter på, og dessuten har samboeren og jeg vidt forskjellig smak. interiør er derfor blitt nedprioritert. men, den siste tiden har jeg blitt helt hektet på interiørblogger. det er så mye fint å finne – vips – var et par timer forsvunnet i løse luften. her er litt av det jeg har blitt inspirert av..:

petrifiedinpink_rice_colorsplash

glade farger hos petrified in pink.

fruktkasser_kirsebærblomster_settekasse_gunhipswollenlip

pynt hos gun hip, swollen lip.

bord

kjersti vet å gjøre det fint.

norgesglass_dengodefeen

jeg elsker norgesglass, og det gjør tydeligvis den gode feen også.

i forelskelsesrusen gikk jeg hen og brukte resten av månedens matpenger(som egentlig ikke var så mye, siden jeg har brukt opp pengene på andre ting fra før) på tapetprøver fra wallpaper from the 70s, inspirert av christine. velvel. jeg lever ikke på noe annet enn luft og kjærlighet likevel. *ehm*

1 kommentar:

Christine sa...

hehe, av og til er det digg å være ufornuftig og bruke de siste pengene man har på kjekke & fine ting heller ;) man lever jo bare en gang!