fredag 9. desember 2011

JEG – EN INTERIØRBLOGGER?

Jeg bor ikke i noen fin og stor og hvit leilighet der alt på magisk vis havner på plassen sin like etter at det har blitt brukt. Jeg er en rotekopp. Jeg bor sammen med en rotekopp. Det er eksamenstid. Du skjønner hvor jeg vil hen med dette? Velkommen til vårt hjem – et EKTE hjem.

IMG_4767

stilleben i stuen. Guds ord, en film lånt på biblioteket og headset fra KOSS. frukten er fra Kiwi.

IMG_4768

gjenvinningsstasjonen på stua. alt har sin plass.

IMG_4769

det stilige kjøkkenet. fargekoordinerte kopper og fat står fremme til pynt.

IMG_4771IMG_4766

sengen er alltid oppredd, i tillfelle noen kikker innom soverommet og lekker julepynt i form av ferdig innpakkede julegaver er gjemt bak en stol på stua.

IMG_4772

det stilige tørkehjørnet i stua stiller med en spennende kontrast til TVen.

IMG_4773

dekorasjon på stuegulvet.

Denne bloggposten er inspirert av denne artikkelen om Moa Söderhielms hjem.

Ingen kommentarer: