fredag 2. desember 2011

pippip

nå bor jeg for tiden i en leid leilighet midt i byen, men når jeg flytter til litt mer landlige strøk vil jeg kjøpe meg fuglehus. og mange av dem. det er jo så mange fine! min yndlingsfugl er linerler. de er noen racere til å spise mygg!

bird’s café

fuglereseidens – laget av en ornitolog til og med. kvallitet ska’re værra. finnes også i funkisstil:

funkishus

eller kanskje kjøre en litt mer pompøs stil? denn heter Victorian cottage og selges på den andre siden av dammen.

eller du kan gå for et skikkelig moderne fuglehus som dette; cube birdhouse.

dette var jo koselig da. The Chelsea Gardener heter dette.

du finner ganske mange RARE hus der ute også. et raskt googlesøk avgjør det. ville DU bodd i en sko kanskje?

bilde lånt fra google.

1 kommentar:

Thelma Louise sa...

hehe den med støvelen var orginal..aldri sett før..

mange flotte..takk for titten..kunne trengt et sånt hus her vi bor..vi har et som henger i tre..men ikke like fint som noen av disse.))

ha en fin søndag.))