fredag 15. februar 2013

Albumsider

IMG_8920

jeg har puttet tre forkskjellige hendelser på samme side.

IMG_8921

her er en dobbelside med en ekstra 6*12 side som jeg har skåret til. der har jeg inkludert et blogginnlegg jeg skrev i forbindelse med et besøk til min oldemors hjemsted. det er morsomt å kunne sette bildene sammen med teksten.

IMG_8922

jeg har ikke fått albumen min enda, men den er i posten. :) her ser du også baksiden av teksten, hvor jeg har inkludert to bilder. ikke glimrende – men jeg ville ha noe enkelt, så det fikk bli slik.

IMG_8972

jeg tar ofte bilder på vei til og fra jobb, siden det ofte er flott lys på den tiden av dagen. her har jeg laget en enkelt snakkeboble av filt, og laget en litt større snakkeboble i hvitt papir bakom.

IMG_8976

jeg lager mat. tar bilder av mat og putter bildene i albumen.

Ingen kommentarer: