torsdag 27. januar 2011

hobby til nytte og…

IMG_4544IMG_4546

jeg hermet etter romvenninna mi (ja. vi deler faktisk rom. that’s the price for having a hjemmekontor/hobbyrom.), og laget disse praktiske listene(jeg er listeavhengig) av papp, tapetprøver og en skriveblokk jeg hadde liggende. i tillegg laget jeg en boks til brev, regninger osv. til å henge opp på veggen. den er helt enkel og hvit, men gjør nytten.

IMG_4548

og så over til nyinvesteringene på scrapbookingfronten. jeg har svidd av litt for mye penger (og med litt mener jeg alt for, ALT FOR mye.) på puncher. nå har jeg sirkelpuncher i tre forskjellige størrelser, scalloped sirkel, hjørnepuncher, sommerfuglpunch fra martha stewart og en solid hullemaskin som faktisk er godt for noe. såååå mye herlighet på så liten plass (nja. jeg måtte omorganisere hele hobbyhylla mi for å få plass til alt.). det er en dyr hobby jeg har. men akk så gøy.

Ingen kommentarer: